Krāsas
Zīmola spilgtie toņi pauž merķtiecību un enerģiju, kā arī atbilst Latvijas dabas krāsām rudenī.
Pamatkrāsas
HEX #FF6A13 RGB 255 106 19 CMYK 0 55 100 0 Pantone 1585
HEX #FA4616 RGB 250 70 22 CMYK 0 70 100 0 Pantone 172
HEX #C8102E RGB 200 16 46 CMYK 0 100 80 5 Pantone 186
HEX #9D2235 RGB 157 34 53 CMYK 0 100 70 28 Pantone 201
HEX #000000 RGB 0 0 0 CMYK 0 0 0 100 Pantone Process Black
Sekundārās krāsas
Pieklusināti pelēkie toņi, kuri līdzsvaro aktīvo un spilgto zīmola krāsu. Tie neuzbāzīgi kontrastē ar oranžo, sarkano – šīs kāsas papildinot un bagātinot.
HEX #c8c9c7 RGB 200 201 199 CMYK 8 5 7 16 Pantone Cool Gray 3
HEX #b1b3b3 RGB 177 179 179 CMYK 13 9 10 27 Pantone Cool Gray 5
HEX #97999b RGB 151 153 155 CMYK 20 14 12 40 Pantone Cool Gray 7
HEX #75787b RGB 117 120 123 CMYK 30 22 17 57 Pantone Cool Gray 9
HEX #53565a RGB 83 86 90 CMYK 44 34 22 77 Pantone Cool Gray 11
Lietošana
Zīmola krāsas lietojam kopā ar attēlu vai balto krāsu. Lai izvairītos no agresivitātes, kas piemīt sarkanajiem un oranžajiem toņiem, tos lietojam proporcionāli nelielos laukumos.
Vienas kampaņas ietvaros izmantojam ne vairāk kā vienu no LMT spilgtajām zīmola pamatkrāsām.
LMT komunikācijā lielos krāsu laukumos jāizvēlas tumši oranžais (Pantone 172) un tumši sarkanais tonis (Pantone 201).
Sekundāro krāsu izmantojam tikai nepieciešamības gadījumā – iepakojumiem, akcentiem, tabulām u.tml., kur ar pamatkrāsām vien nepietiek. Arī sekundāro krāsu paletei varam izmantot gradāciju.
Balts, melns fons vai attēls veido 70–100% no kopējā laukuma.
Zīmola krāsa 10–50% (izmantojot kādu no Transparency filtriem: Multiply; Hard Light u. c.).
Zīmola krāsas gradācija 10–30% no kopējā maketa laukuma. Gradācija: 75%, 50%, 25% no zīmola krāsas.